진짜 어려운거. 생각한대로 살것인지. 사는대로 생각할것인지. 생각한대로 사는건 너무 어렵고 사는대로 생각하면 나중에 넘 후회하고. Share this: Share on Facebook (Opens in new window) Facebook Share on X (Opens in new window) X Share on Tumblr (Opens in new window) Tumblr Email a link to a friend (Opens in new window) Email No related posts. 인생취업 Array